Κωνσταντίνα Ξηντάρα
Ψυχολόγος
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΕΝΙΑΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
- ΙΟΥΛΙΟΣ 2021-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2021
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ «ΕΞΕΛΙΞΗ» (ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΘΑ- ΛΕΩΝΙΔΟΥ 1 ΣΠΑΡΤΗΣ)
- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2021- ΙΟΥΝΙΟΣ 2022
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
- ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022- ΙΟΥΝΙΟΣ 2023
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ Koolen de Vries (KdVS)
- ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021- ΙΟΥΛΙΟΣ 2024
ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ ‘’ΕΞΕΛΙΞΗ’’ (ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΘΑ- ΛΕΩΝΙΔΟΥ 1 ΣΠΑΡΤΗΣ) ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ.
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΑΓΓΛΙΚΑ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ C2(PROFICIENCY OF MICHIGAN)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
- «ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ» («ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ» 2024
- «SENSORY & MESSY PLAY, ART & THERAPY» MESSY PLAY INSTRUCTOR & SUPERVISOR («ΨΥΧΟΛΟ–ΥΓΕΙΑ» 2023)
- «ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ» («EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας» ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 2022)
- «ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ» («ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΠΕΙΡΟΥ» ΙΟΥΛΙΟΣ 2022)
- «Η επίδραση της τηλεκπαίδευσης στην ψυχολογία των παιδιών 4-8 ετών» (ΙΙΕΚ ΑΛΦΑ ΙΟΥΝΙΟΣ 2022)
- «ΑΠΟ ΞΥΛΙΝΗ ΚΟΥΚΛΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΓΟΡΙ:ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΝΟΚΙΟ» («MEDITERRANEAN COLLEGE» 2021)
- «ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΝΟΙΑ» («ΑΚΤΙΟΣ» 2021)
- «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ» («EMPLOY» 2021)
- Εφηβεία vs Πανδημία: Οι επιπτώσεις της Πανδημίας στους Εφήβους («EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας» 2021)
- «Πώς η Πανδημία αλλάζει τη Σταδιοδρομία» («EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας»2021)
«Η θεραπευτική διαδικασία δύναται να είναι άλλοτε ένα σύντομο και άλλοτε ένα μακρόχρονο τάξιδι, δυναμικό και εξελισσόμενο… Αν θέλαμε να προσδώσουμε ένα συμβολικό περιεχόμενο, ίσως, να το αποδίδαμε ως μια άγρια θάλασσα, ένας συννεφιασμένος ουρανός ή ένα λουλούδι με αγκάθια… Το αποτέλεσμα, ωστόσο, δύναται να φέρει την εσωτερική γαλήνη, μια ήρεμη θάλασσα, έναν ουρανό γεμάτο χρώματα, ένα ανθισμένο τριαντάφυλλο… Οτιδήποτε για τον καθένα μας σημαίνει γαλήνη και οτιδήποτε ο καθένας θέλει να καρπωθεί μέσα από την θεραπεία.»