• RavenTest
    Το RAVEN’S Educational CPM/CVS είναι από τα συχνότερα χρησιμοποιούμενα τεστ διεθνώς στην εκπαιδευτική και κλινική πράξη σε παιδιά ηλικίας 4-12 ετών.Το τεστ αποδεικνύεται πολύτιμο στον επαγγελματία δίνοντάς του τη δυνατότητα αδρής εκτίμησης της γενικής νοημοσύνης χωρίς να απαιτεί τις ειδικές γνώσεις ψυχομετρίας και ψυχοδιαγνωστικής που κρίνονται διεθνώς απαραίτητες για τη χρήση μεγαλύτερων σε έκταση συστοιχιών αξιολόγησης της νοημοσύνης.

    Η συστοιχία δοκιμασιών Raven’s Educational σχεδιάστηκε για να παρέχει σύντομα μη-λεκτικές και λεκτικές εκτιμήσεις της γενικής νοητικής ικανότητας παιδιών ηλικίας 4 έως 12 ετών. Αποτελείται από τις Έγχρωμες Μήτρες (Coloured Progressive Matrices) και για πρώτη φορά από τις Κλίμακες Λεξιλογίου (Crichton Vocabulary Scales).

    Οι Έγχρωμες Μήτρες μετρούν τη μη-λεκτική ικανότητα του ατόμου να εξάγει συμπεράσματα σε οπτικοχωρικό πλαίσιο. Οι Κλίμακες Λεξιλογίου Crichton αξιολογούν τη λεκτική ικανότητα του ατόμου, η οποία σχετίζεται με την εξοικείωση που έχει

    κάποιος με συγκεκριμένες έννοιες και λεκτικές πληροφορίες. Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων από τη χρήση των δύο κλιμάκων (CPM και CVS) ενδείκνυται για τη σφαιρικότερη εκτίμηση της γενικής νοητικής ικανότητας.

    Ο Ψυχολόγος μπορεί να αξιολογήσει άτομα με γνωστικά ή νοητικά ελλείμματα ποικίλης αιτιολογίας με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Επιπλέον, καθώς απαιτεί ελάχιστη κινητική δραστηριότητα, αποτελεί «δικαιότερη» κλίμακα μέτρησης της νοημοσύνης για άτομα με αυτισμό ή άτομα με σοβαρές κινητικές διαταραχές (π.χ., μυϊκή δυστροφία, εγκεφαλική παράλυση).

  • Η κλίμακα WISC-V
    Η ελληνική πέμπτη (5η) έκδοση της Κλίμακας Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-VGR) εστιάζει στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών και εφήβων σχολικής ηλικίας από 6 ετών έως και 16 ετών και 11 μηνών έχει δημιουργηθεί με βάση τις τελευταίες διεθνείς εξελίξεις στο επίπεδο των γνωσιακών νευροεπιστημών. Αποτελείται από έξι (6) δείκτες:· τον Δείκτη Λεκτικής Κατανόησης,

    · τον Δείκτη Οπτικοχωρικής Αντίληψης,

    · τον Δείκτη του Ρέοντος Συλλογισμού,

    · τον Δείκτη της Εργαζόμενης Μνήμης,

    · τον Δείκτη Ταχύτητας Επεξεργασίας

    · και τον Γενικό Δείκτη Νοημοσύνης.

  • Πώς Αντιλαμβάνομαι Τον Εαυτό Μου – ΠΑΤΕΜ
    Το Πώς Αντιλαμβάνομαι Τον Εαυτό Μου – ΠΑΤΕΜ είναι ψυχομετρικά εργαλεία για την αξιολόγηση της αυτοεκτίμησης και των αυτοαντιλήψεων παιδιών σε επιμέρους τομείς της ζωής τους όπως:

    • Σχολική ικανότητα
    • Σχέσεις με τους συνομήλικους
    • Σωματική ικανότητα
    • Σχέσεις με τη μητέρα
    • Αθλητική ικανότητα
    • Φυσική ικανότητα
    • Διαγωγή – συμπεριφορά
    • Σχέσεις με το άλλο φύλλο
  • Ανιχνευτική δοκιμασία «ΠΑΙΣ»
    Στοχεύει στη διάγνωση ΔΑΦ από τα 2 πρώτα έτη της ζωής.
  • M-CHAT
    Το Μ-CHAT έχει πιστοποιηθεί για ανίχνευση παιδιών ηλικίας μεταξύ 16 και 30 μηνών , για αξιολόγηση της πιθανότητας εμφάνισης Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος . Το M-CHAT μπορεί να βαθμολογηθεί σε λιγότερο από δύο λεπτά. Παιδιά που αποτυγχάνουν σε περισσότερα από τρία οποιαδήποτε ερωτήματα ή σε δύο κρίσιμα ερωτήματα και ειδικότερα αν τα σκορ παραμένουν υψηλά και μετά την follow up συνέντευξη , θα πρέπει να παραπέμπονται για διαγνωστική αξιολόγηση από ειδικό εκπαιδευμένο στην αξιολόγηση των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών σε μικρά παιδιά. Επιπρόσθετα, παιδιά για τα οποία είτε ο παιδίατρος, ο γονέας ή οάλλος ειδικός έχει βάσιμες ανησυχίες για Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος , θα πρέπει να παραπέμπονται για αξιολόγηση, δεδομένου ότι είναι απίθανο για οποιοδήποτε ανιχνευτικό εργαλείο, να έχει 100% ευαισθησία.
  • Σύστημα Achenbach για Εμπειρικά Βασισμένη Αξιολόγηση (ΣΑΕΒΑ)
    Διαγνωστικό εργαλείο του Achenbach που περιλαμβάνει τρία ερωτηματολόγια τα οποία χρησιμοποιούνται για τη συλλογή πληροφοριών. Αυτά τα ερωτηματολόγια είναι:Το Ερωτηματολόγιο για Γονείς (Child Behavior Checklist- CBCL),το Ερωτηματολόγιο για Εφήβους (Youth Self ReportYSR)το Ερωτηματολόγιο για Εκπαιδευτικούς (Teacher’s Report Form- TRF).
  • ΕΔΕΠΠΕ
    Το ΕΔΕΠΠΕ είναι τα αρχικά του τίτλου «Ερωτηματολόγια Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων». Είναι νέα αναθεωρημένη διαδικτυακή έκδοση της πρόδρομης μορφής του ΕΔΕΠΠΕ με τον παλιό τίτλο «ΕΔΕΠ».→Αποτελείται από έξι ερωτηματολόγια για τη διάγνωση της προβληματικής συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων όλων των σχολικών ηλικιών. Τρία ερωτηματολόγια είναι για παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και τα άλλα τρία είναι για εφήβους γυμνασίου και λυκείου.

    •Το κάθε ερωτηματολόγιο είναι ένας κατάλογος από συγκεκριμένες ανεπιθύμητες μορφές συμπεριφοράς, τα γνωστά ως συμπτώματα προβληματικής συμπεριφοράς. Οι εκδηλώσεις αυτές έχουν δυσμενείς επιπτώσεις στις σχέσεις του παιδιού/του εφήβου με τους άλλους (δια-προσωπική προσαρμογή) ή/και με τον ίδιο τον εαυτό του (ενδο-προσωπική προσαρμογή).

    →Τα συμπτώματα κάθε ερωτηματολογίου ομαδοποιούνται στις παρακάτω έξι ομάδες, τα γνωστά ως σύνδρομα προβληματικής συμπεριφοράς:

    →Σύνδρομα ενδο-προσωπικής προσαρμογής

    · Άγχος – Δυσθυμία – Ψυχαναγκασμός

    · Υπερβολική αναστολή – Μοναχικότητα – Βραδυψυχισμός

    · Ελλειμματική ανάπτυξη – Ανωριμότητα

    · Ψυχοσωματικές διαταραχές

    →Σύνδρομα δια-προσωπικής προσαρμογής

    · Έλλειψη φιλαλληλίας – Ακοινωνικότητα

    · Επιθετικότητα – Παραβατικότητα

    →Τις πληροφορίες για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων τις δίνουν άτομα που βρίσκονται σε στενή επαφή με το παιδί/με τον έφηβο, όπως είναι:

    •Οι γονείς και άλλα πρόσωπα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος του παιδιού/ του εφήβου.

    •Οι εκπαιδευτικοί και άλλοι ειδικοί της ψυχικής υγείας και αγωγής που εμπλέκονται στη φροντίδα του παιδιού/του εφήβου.

    •Το ίδιο το αξιολογούμενο παιδί (αν φοιτά στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού) ή ο ίδιος ο αξιολογούμενος έφηβος (αυτο-αναφορά).

    -Για καθεμία από τις παραπάνω ομάδες υπάρχει και διαφορετικό ερωτηματολόγιο.

    →Οι διαγνωστικές πληροφορίες που συγκεντρώνονται με το ΕΔΕΠΠΕ δίνουν μια πολυπρισματική αναλυτική – λεπτομερειακή περιγραφή τόσο του είδους όσο και του βαθμού της έκδηλης προβληματικής συμπεριφοράς του αξιολογούμενου παιδιού/εφήβου.

  • Ερωτηματολόγιο Πανεπιστημίου του Cambridge για Συμπεριφορά και Προσωπικότητα Για Παιδιά 
  • Ερωτηματολόγιο Παιδικής Συμπεριφοράς (C.B.Q)
    Τομέας Εργοθεραπείας/ Ψυχοκινητικής Αγωγής

    • Τεστ για τη διάγνωση του βαθμού ανάπτυξης της γραφοκινητικής εικόνας.
    • Frosting Developmental test of visual perception
    • KTKΤεστ διάγνωσης της ποιότητας του νευρομυικού συντονισμού του σώματος.

  • Κλίμακα Αξιολόγησης Εργαζόμενης Μνήμης (ΚΑΕΜ)
    Η Κλίμακα Αξιολόγησης Εργαζόμενης Μνήμης (ΚΑΕΜ)-Working Memory Rating Scale (WMRS) (Alloway, Gathercole & Kirkwood, 2008) είναι μία κλίμακα που αποτελείται από 20 σύντομες ερωτήσεις που περιγράφουν τις συμπεριφορές που διαφοροποιούν τα παιδιά με μέτρια και χαμηλή εργαζόμενη μνήμη από εκείνα που έχουν τυπικές επιδόσεις. Συμπληρώνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εύκολα και γρήγορα κι αποτελεί το πρώτο βήμα στην εκτίμηση της εργαζόμενης μνήμης σε παιδιά δημοτικού.
  • Κλίμακα Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας
    αποσκοπεί στο να προσδιορίσει το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται ,σε μια δεδομένη χρονική στιγμή ,ορισμένες δεξιότητες, οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες τόσο για την ομαλή γνωστική, κοινωνικό-συναισθηματική και κινητική τους ανάπτυξη, όσο και για την κατάκτηση ποικίλων μαθησιακών στόχων. Οι δεξιότητες αυτές είναι:

    • γλωσσικές
    • μαθηματικές
    • κοινωνικές
    • κινητικές
    • δεξιότητες
    • δεξιότητες αυτονομίας στη μάθηση
  • Τεστ Παραμυθιών
    Το Fairy Tale Test (Τεστ των Παραμυθιών) είναι ένα προβολικό ψυχοδιαγνωστικό εργαλείο που βασίζεται στη σχέση παραμυθιών και ασυνείδητων διεργασιών, όπως αυτή έχει διαπιστωθεί από πλειάδα μελετητών κυρίως ψυχοδυναμικής οπτικής. Σκοπός του Τεστ των Παραμυθιών είναι η διερεύνηση της προσωπικότητας παιδιών ηλικίας 6-12 ετών, αξιολογώντας 30 διαφορετικές παραμέτρους όπως και μηχανισμούς άμυνας που ενδεχομένως αναδύονται. Στα πλαίσια μιας ημι-δομημένης συνέντευξης τα παιδιά καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων που σχετίζονται με συγκεκριμένες εικόνες-ερεθίσματα (ήρωες παραμυθιών) ξεδιπλώνοντας, έτσι, σκέψεις και συναισθήματα.

    Οι απαντήσεις που αναδύονται αξιολογούνται αρχικά βάσει ενός συστήματος αριθμητικά κωδικοποιημένης βαθμολόγησης (ποσοτική ανάλυση) η οποία ολοκληρώνεται με στοιχεία ποιοτικής ερμηνείας. Η αξιολόγηση αυτή απεδείχθη ότι επιτρέπει στον εξεταστή

    να σχηματίσει μια αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα τόσο των αναγκών, επιθυμιών, επιθετικών διαθέσεων και της εικόνας εαυτού του παιδιού όσο και των μηχανισμών άμυνας που ενεργοποιούνται όταν αυτές οι τάσεις διακινούν έντονο άγχος στο ίδιο το παιδί.

  • Ερωτηματολόγιο Συναισθηματικής Νοημοσύνης
    Αποτελεί μέτρηση αυτοαναφοράς με στόχο την αξιολόγηση των διάφορων διαστάσεων-παραγόντων του μοντέλου συναισθηματικής νοημοσύνης του BarOn. Ειδικότερα αξιολογεί τις ποικίλες ικανότητες που καλύπτουν οι 5 σύνθετες διαστάσεις: α) ενδοπροσωπική κλίμακα(π.χ. συναισθηματική αυτοεπίγνωση, αυτοεκτίμηση, διεκδικητικότητα και άλλα), β) διαπροσωπική κλίμακα(π.χ. ενσυναίσθηση, διαπροσωπικές σχέσεις και άλλα),γ)κλίμακα ικανότητας προσαρμογής(π.χ. ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, ευελιξία και άλλα) δ) κλίμακα διαχείρισης άγχους και ε)κλίμακα γενικής διάθεσης(αισιοδοξία και ευτυχία).
  • Αξιολόγηση κινήτρων
    Αποσκοπεί στην αξιολόγηση των παραγόντων που μπορούν να αξιοποιηθούν για την ενεργοποίηση της συμμετοχής του μαθητή στη μαθησιακή διαδικασία, είτε σε μικρότερη είτε σε μεγαλύτερη ηλικία και είναι εξαιρετικά σημαντική για το σχεδιασμό της διδασκαλίας. Στην υποενότητα αυτή περιλαμβάνονται τρία πρωτόκολλα που μπορούν να συμπληρωθούν από το μαθητή ή να συμπληρωθούν από την εκπαιδευτικό κατά τη διάρκεια συνέντευξης με το μαθητή:

    • Πρωτόκολλο 1: Αξιολόγηση κινήτρων μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
    • Πρωτόκολλο 2: Αξιολόγηση κινήτρων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
    • Πρωτόκολλο 3: Αξιολόγηση απόδοσης αιτιολογικών προσδιορισμώ
  • Εργαλεία ψυχοκοινωνικής προσαρμογής:
    Για παιδιά 4 έως 6 ετών, 7 έως 12, 10 έως 12 ετών.
  • Αξιολόγηση επιτελικών λειτουργιών
    Αποτελεί ένα εργαλείο αξιολόγησης των ανώτερων γνωστικών λειτουργιών μείζονος σημασίας για την καθημερινή προσαρμοστική συμπεριφορά και την επακόλουθη επιτυχία στο σχολείο, στην κοινωνία και για την καθημερινή διαβίωση μέσω της αυτορρύθμισης και αυτόοργάνωσης (π.χ. σχεδιασμός για την επίλυση προβλημάτων, ανάληψη δράσης και να επιμονή σε αυτό έως την ολοκλήρωση του. Επιπροσθέτως συμβάλλουν στη διαμόρφωση αφηρημένων αναπαραστάσεων οι οποίες συμβάλλουν στην ευελιξία, στη συλλογιστική και στην υιοθέτηση κανόνων.
  • Τεστ μνήμης
    Στοχεύει στην ανίχνευση πιθανών ελλειμάτων μνήμης.
  • Ελληνική κλίμακα αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ ΙV
    Η «Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ-IV είναι ένα πολύτιμο εργαλείο έγκαιρου και έγκυρου εντοπισμού της διαταραχής, διότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από τα άτομα του κοντινού περιβάλλοντος του παιδιού (εκπαιδευτικούς και γονείς). Επιτρέπει τον εντοπισμό των παιδιών που είναι πιθανό να εμφανίζουν τη διαταραχή, έτσι ώστε να παραπεμφθούν στις κατάλληλες σχολικές ψυχολογικές υπηρεσίες ή στα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα για κλινική αξιολόγηση και διάγνωση. Σε αυτό το εγχειρίδιο παρουσιάζονται οι δύο μορφές της Κλίμακας Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ (για γονείς και εκπαιδευτικούς) που στηρίζονται στα διαγνωστικά κριτήρια της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητα, όπως ορίζονται στην τέταρτη έκδοση του Διαγνωστικού και Στατιστικού Εγχειριδίου Ψυχικών Διαταραχών (DSM-IV). Το εγχειρίδιο συνοδεύεται από έναν αριθμό απαντητικών φυλλαδίων της Κλίμακας Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν γονείς και εκπαιδευτικοί.
  • Τεστ ΕΔΑΛΦΑ
    Αποτελεί ένα εργαλείο αξιολόγησης του επιπέδου λειτουργικότητας του παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, και χορηγείται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας από 0 έως 6 χρόνων. Βασισμένο σε οχτώ διεθνείς αναπτυξιακές κλίμακες τυπικής ανάπτυξης, μετράει 9 ψυχοκινητικές λειτουργίες.
  • Ψυχομετρικά εργαλεία Αξιολόγησης του Θυμού, της Επιθετικότητας και του Εκφοβισμού
    Τα ερωτηματολόγια αυτά είναι κατάλληλα για εφήβους – μαθητές ηλικίας μεγαλύτερης των 12 ετών. Επίσης τα συγκεκριμένα ερωτηματολόγια μπορούν να χορηγηθούν από εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, σχολικούς συμβούλους και από συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού και γενικότερα από όσους θέλουν να μελετήσουν τον εκφοβισμό, την επιθετικότητα και την βία σε σχέση με άλλες μεταβλητές π.χ. τους γονείς, το σχολειό, το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Τα ερωτηματολόγια είναι 5: 1 για το θυμό, 2 για την επιθετικότητά και 2 για τον εκφοβισμό και την έκθεση σε περιστατικά επιθετικότητας και βίας. Όσον αφορά το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση το θυμού αποτελείται από μια δέσμη τεσσάρων ψυχομετρικών κλίμακων, η μια από τις οποίες αποτύπωνέ το θυμό και οι άλλες τρεις αποτυπώνουν ισάριθμους τρόπους έκφρασης του θυμού και συγκεκριμένα την εξωτερίκευσή θυμού με λεκτική και σωματική επιθετικότατα, την καταστολή και τον έλεγχο του θυμού. Όσον αφορά τα δυο ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση της επιθετικότητας, το πρώτο αποτελείται από μια δέσμη τεσσάρων ψυχομετρικών κλίμακων, οι οποίες αποτυπώνουν τις τρεις μούργες επιθετικότητας (σωματική, λεκτική, έμμεσή), καθώς και την εχθρότητα. Το δεύτερο ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει δυο κλίμακες που αξιολογούν τους τύπους επιθετικότητας και πιο συγκεκριμένα το δεύτερο αξιολογεί την αντιδραστική κα την συντελεστική επιθετικότητα. Όσον αφορά τα δυο ερωτηματολόγια για τον εκφοβισμό και την έκθεση σε περιστατικά βίας και επιθετικότητας, το ένα αφορά τον εκφοβισμό από συνομήλικους στο χώρο του σχολείου και το δεύτερο αφορά την έκθεση σε περιστατικά βίας και επιθετικότητας. Το ερωτηματολόγιο για τον εκφοβισμό αποτελείται από μια δέσμη τεσσάρων ψυχομετρικών κλίμακων που αποτυπώνουν ισάριθμες μορφές εκφοβισμού (σωματικός εκφοβισμός, κοινωνικός αποκλεισμός του θύματος, λεκτικός εκφοβισμός, καταστροφή ή κλοπή προσωπικών αντικειμένων).Το ερωτηματολόγιο για την έκθεση σε περιστατικά βίας και επιθετικότητας αποτελείται από μια δέσμη δέκα ψυχομετρικών κλίμακων. Οι τέσσερις αποτυπώνουν την έκθεση του παιδιού σε περιστατικά βίας και επιθετικότητας στο σχολείο, είτε ως δράστη είτε ως θύματος είτε ως θεατή είτε ως δεκτή πληροφοριών για τέτοια περιστατικά. Τέσσερις αντίστοιχες κλίμακες αποτυπώνουν την έκθεση του παιδιού περιστατικά βίας και επιθετικοτηταςστο σπίτι, είτε ως θύματος είτε ως θεατή.
  • Προβολικές δοκιμασίες CATTAT: Χρήσιμα Εργαλεία τόσο για την αξιολογητική όσο και για τη θεραπευτική διαδικασία. 
    • Τι είναι το CAT και το TAT; 
      Το Thematic Apperception test και το Childrens Apperception test ανήκουν στην κατηγορία των προβολικών εργαλείων. Το παιδί, ο έφηβος και ο ενήλικας μέσα από τα συγκεκριμένα τεστ προβάλλουν τον εαυτό τους, ό,τι αισθάνονται, σκέφτονται και επιθυμούν. Παράλληλα, έχουν τη βάση τους σε ψυχοδυναμικές θεωρίες και δίνουν έμφαση στους Μηχανισμούς Άμυνας του Εγώ. 
    • Πόσο διαρκούν και ποια είναι η διαδικασία;
      Η χορήγησή τους διαρκεί περίπου μιάμιση έως δύο ώρες. Αρχικά, οι κάρτες απεικονίζουν παιδιά, γυναίκες και άνδρες. Ο ψυχολόγος χορηγεί στο άτομο ένα ορισμένο σύνολο καρτών, του δίνει τις οδηγίες και το άτομο βάσει εικόνας πλάθει μία δική του ιστορία για κάθε κάρτα. Ουσιαστικά, προβάλλει στην εικόνα κάτι δικό του. Την ίδια στιγμή, ο ψυχολόγος καταγράφει τις ιστορίες και στη συνέχεια προβαίνει στην ανάλυση, την ερμηνεία των ιστοριών και τέλος στην αναφορά. 
    • Ποια είναι τα πλεονεκτήματά τους και γιατί να επιλέξω τη χορήγησή τους;
      • Βοηθούν να φανούν στοιχεία της προσωπικότητας του ατόμου, πώς διαχειρίζεται το άγχος του, καθώς και ποιους μηχανισμούς άμυνας χρησιμοποιεί.
      • Είναι μη κατευθυντικά εργαλεία που αφήνουν τη φαντασία του ατόμου ελεύθερη χωρίς περιορισμούς.
      • Φέρνουν στο φως σκέψεις, συναισθήματα, ανησυχίες, επιθυμίες ή  συγκρούσεις που ορισμένες φορές και το ίδιο το άτομο δεν είναι γνώστης αυτών. 
      • Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος απαντήσεις.
    • Το προσωπικό του Κέντρου Εξέλιξη δε σταματά να εκπαιδεύεται. 
      Διαθέτει πλήθος εργαλείων και είναι πάντα σε θέση να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε παιδιού, εφήβου και της οικογένειάς τους.