Ricardo Spencer

Μαρίνα Σκορδά

Ψυχολόγος

  • -
  • -

Ψυχολόγος – MSc Σχολικής Ψυχολογίας – Ειδ. Παιγνιοθεραπεύτρια

Σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και απέκτησε στη Σχολική Ψυχολογία. Διαθέτει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Είναι πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια με ειδίκευση στην παιγνιοθεραπεία. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην ειδική αγωγή, στην κλινική αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες, στο σχεδιασμό εξατομικευμένων εκπαιδευτικών και ψυχοεκπαιδευτικών προγραμμάτων, στην υποστήριξη της σχολικής κοινότητας μέσα από την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς πρόληψης, τη διαλεκτική συμβουλευτική, τη συμβουλευτική γονέων και την υποστήριξη του έργου του εκπαιδευτικού. Αναλαμβάνει τη δημιουργική εποπτεία επαγγελματιών ψυχικής υγείας. Ακόμα, είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και έχει διδάξει ψυχολογία σε φορείς μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Τα τελευταία έτη εργάζεται ιδιωτικά ως παιγνιοθεραπεύτρια με παιδιά, εφήβους και ενήλικες, ενώ δραστηριοποιείται και στη συμβουλευτική οικογένειας με επίκεντρο τη θετική γονεϊκότητα. Η αγάπη της για την παιγνιοθεραπεία και τη δραματοθεραπεία, την οδήγησε στη συνέχιση των σπουδών της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, Φιλοσοφία και Τέχνες.

Άλλες εκπαιδεύσεις της αφορούν:

  • Μονοετής εκπαίδευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία από το Αιγινήτειο Νοσοκομείο.
  • Εκπαίδευση στην Ψυχολογική Αξιολόγηση από το Ανοιχτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο / Ινστιτούτο Ανάλυσης Αθηνών (6-μηνο σεμινάριο).
  • Μονοετής εκπαίδευση στην ομαδική δυναμική και το ψυχόδραμα από το Ανοιχτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο / Ινστιτούτο Ανάλυσης Αθηνών.
  • Ετήσιο κλινικό θεωρητικό σεμινάριό: Η ψύχωση στην εφηβεία από το Τμήμα Ψυχιατρικής Εφήβων και Νέων / Γ.Ν.Α. «Γ.Γεννηματάς».

Μέσα από την εργασία της με παιδιά, έφηβους και ενήλικες, συνειδητοποίησε πως ανεξαρτήτως διάγνωσης και ηλικίας, ο θεραπευόμενος μπορεί να ανθίσει, αν του δοθεί ο χώρος και ο χρόνος μέσα σε περιβάλλον αποδοχής και ενσυναίσθησης. Με βάση την παραπάνω αρχή και σεβασμό στο πρόσωπο του θεραπευόμενου, δομείται η θεραπευτική διαδικασία