Ricardo Spencer

Μάρθα Ηλιοπούλου

Ειδική Παιδαγωγός - Υπεύθυνη Κέντρου

 

Εκπαιδευτική Κατάρτιση

Αριστούχος απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού καιΚαποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Τμήματος: ΦιλοσοφίαςΠαιδαγωγικής-Ψυχολογίας,Κατεύθυνση : Παιδαγωγική.Έτος εισαγωγής 2008-έτος αποφοίτησης 2012. Βαθμός πτυχίου: 8,86(Άριστα).

Διετές Διακρατικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΙ.Π.Μ.Σ).Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου- Università degli Studi diTorinoDipartimentodiPsicologia «Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για τη διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους»

Ετήσιο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Edexcel(2012-2013) με τίτλο: «Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς»

Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ενηλίκων (ΕΑΠ)
Διακρίσεις / Βραβεύσεις
Υπότροφος του Ι.Κ.Υ
Βραβείο εισαγωγής για το ακαδημαϊκό έτος 2007-08
Υποτροφία-Βραβείο επίδοσης για το ακαδημαϊκό έτος 2008-09
Υποτροφία –Βραβείο επίδοσης για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011
Υποτροφία – Κληροδοτήματος Παπαδάτος για το έτος 2011-2012
Πιστοποίηση Εργαλείων Αξιολόγησης
Γνώση εφαρμογής των εργαλείων αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών (Λογισμικό Λάμδα, Ζάχος, Πρωτόκολλο Σ. Παντελιάδου,Τεστ Α, Τεστ Ανάγνωσης Α, καθώς και στα 12 εργαλεία διερεύνησης και αξιολόγησης του ΥΠΕΠΘ)
Πιστοποιημένη στη χορήγηση και ερμηνεία Α΄ Τεστ / Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας
Επάρκεια στη χορήγηση και στην αξιολόγηση του Αθηνάτεστ.
Επάρκεια στην χορήγηση και ερμηνεία της ανιχνευτικής δοκιμασίας ΠΑΙΣ.
Επάρκεια στη χορήγηση Προγραμμάτων Σχολικής Αξιολόγησης κατά Δημητρίου.
Πιστοποίηση στη χορήγηση του LearningStyle (Μαθησιακό Προφίλ & Τεχνικές Διαβάσματος).
Πιστοποίηση στη χορήγηση, υποστήριξη και τη συμβουλευτική για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (AristonCandidate).
Εκπαίδευση στο εργαλείο αξιολόγησης Λογόμετρο
Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.

  1. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μικρό Detroit) (DTLA-P:3)-(4.00–7.11ετών)
  2. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μεγάλο Detroit)(DTLA-4)-(8.00–15.11ετών)
  3. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας
  4. (Λ-α-Τ-ωI:4.00–7.11ετών)
  5. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω IΙ 8.00–15.11ετών)
  6. Ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης-(4.00–7.11ετών)
  7. Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας (8.00 – 15.11 ετών)
Πιστοποίηση σε Προγράμματα Παρέμβασης
Πιστοποιημένη στο Βασικό Σεμινάριο Γλωσσικού Προγράμματος Makaton.
Επάρκεια στην εκμάθηση και τη χρήση του κώδικα Braille και Nemeth.
Ετήσιο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης του τομέα Παιδαγωγικής του τμήματος Φ.Π.Ψ με θέμα : «Εφαρμογές του Συμπεριφοριστικού Μοντέλου στην Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές ανάγκες με έμφαση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές». Οκτώβριος-Ιούνιος 2012. Επιστημονική υπεύθυνη: Γενά Αγγελική, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ετήσια Επιμόρφωση Σχολικής Ψυχολογίας
Πιστοποίηση στην εφαρμογή των ακόλουθων μεθόδων και τεχνικών (TEACCH, PECS, Κοινωνικές ιστορίες/SocialStories, ComicStrip, CARS ).
Κάτοχος του τίτλου ΘΕΚΟ Advanced που αφορά την αντιμετώπιση παιδιών με ΕΕΑ στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και στο σπίτι από την εταιρεία Προσέγγιση.
ΠιστοποίησηστημέθοδοPivotal Response Training Level 1
Πιστοποίηση στην υλοποίηση Παράλληλης Στήριξης με την εκπαίδευση ABA –Συνοδεία Παράλληλης Στήριξης.
Ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης Σχολικής Ψυχολογίας /Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Παιδαγωγική & Διδακτικές Προσεγγίσεις – Πρακτικές στις Επιστήμες της Αγωγής & Εκπαίδευσης/Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία
Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.
Τετράμηνο Επιμορφωτικό e-learningμε θέμα: «Εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες.» (Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης) Οκτώβριος –Δεκέμβριος 2011 κύκλος σεμιναρίων (Α.Ι.Ε):
«Ο δυσλεκτικός μαθητής: πρακτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς και γονείς»,
«Σχεδιασμός και παραγωγή εκπαιδευτικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες»,
«Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες»,
«Η οικογένεια του δυσλεκτικού μαθητή: προσέγγιση μέσα από το παιχνίδι ρόλων».
Εκπαίδευση από το AegeanCollegeγια τον Γραπτό Λόγο.
«Γραπτός Λόγος- Ελλείμματα Μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες –Δυσλεξία»
Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στη Β’ βαθμια Εκπαίδευση / Μεθοδολογία Μαυροειδή.
Αρχικό Σεμινάριο εκπαίδευσης στην Μέθοδο Davis
Πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα-Καισαριανής. Πολυγλωσσία και υπηρεσίες παιδιών και εφήβων: Θέματα διαφοροδιάγνωσης και παρέμβασης – Κλινικές πρακτικές
ΕΚΠΑ – Τομέας Παιδαγωγικής «Η Δυσλεξία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση»
«Η μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο – Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις του γλωσσικού μαθήματος – Παραγωγή του διδακτικού υλικού». ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ.
Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας – Δυσλεξία και Σχολείο.
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης – Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
ΕΕΠΕΚ – Αξιολόγηση Μαθητή
ΕΕΠΕΚ –Ειδική αγωγή και εκπαίδευση
Eπαίδευση στην παρέμβαση Φιλολογικών Μαθημάτων για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
diptyxo Academy έ: «ΠΩΣ ΕΝΤΑΣΣΩ ΤΗ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΤΑΞΗ»
Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες / Νοητική υστέρηση
Πιστοποίηση από το AegeanCollege, «Παιδαγωγική της ένταξης –Ενταξιακή εκπαίδευση-φοίτηση μαθητών με Ν.Κ. – Προγράμματα Παρέμβασης»
Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής Μαργαρίτα. «Καλές πρακτικές στις υπηρεσίες κατάρτισης και συμβουλευτικής για τα άτομα με νοητική υστέρηση»
ΕΕΠΕΚ «Ενταξιακές Προσεγγίσεις παιδιών με ειδικές ανάγκες»
Αξιολόγηση της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας για Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρία και Πράξη από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης: Η πολλαπλή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στα φιλολογικά μαθήματα
ΔΕΠ-Υ
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης: Ειδική Διαπαιδαγώγηση – Παρέμβαση στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας / Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιστημονικό σεμινάριο από το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου
Αισθητηριακή Ολοκλήρωση σε παιδιά με ΔΕΠΥ και ΔΑΦ
Πιστοποιητικό στην: «Ανίχνευση Διάγνωση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)» από τη ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ Α´ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΙΥ ΑΘΗΝΩΝ
Μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα ΔΕΠΥ
Αυτισμός / Αναπτυξιακές Διαταραχές
Πιστοποίηση εκπαίδευσης από την Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγιεινής & Νευροψυχιατρικής του παιδιού «Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού: Σύγχρονες προσεγγίσεις –Τεκμηριωμένη πρακτική»
GenevaCentreforAutism
E-learning course: Asperger- Primary Junior
E-learning courses Functions of Behavior
CommunicationStrengthsandChallenges
UnderstandingSensoryNeeds
Understanding Social Challenges in Children and Adolescents
LearningStyles
UsingVisualSupports
UnderstandingStressand ASD
Paying Attention to Transitions and Transition Planning
PromotingIndependenceforCommunityInclusion
Οκτώβριος 2012: «Τα κέντρα Ειδικής αγωγής στην Ελλάδα»(Α.Ι.Ε)
Νοέμβριος 2012: «Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με την υποστήριξη των τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας» ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ
Διδασκαλία γλωσσικών δεξιοτήτων με την μέθοδο του θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό
Κε.Δι.Βι.Μ. EMPLOY EDY  Καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση: Νευροεκπαίδευση και STEM
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Έχει λάβει εκπαίδευση στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαχείριση Σχολικής Τάξης» και στη Διαφοροποιημένη διδασκαλία με υπεύθυνη τις κ. Παντελιάδου και Παππά.
Πιστοποιήθηκε στη Διαφοροποιημένη διδασκαλία και τις στρατηγικές παρέμβασης από το ΕΕΠΕΚ.
Έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στις αρχές της Διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή, τη Διαφοροποίηση και την Ανάπτυξη Προγραμμάτων.
Από το ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΥΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ: «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: αρχές και εφαρμογές»
Διδακτική της ελληνικής γλώσσας
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας «Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής σε αλλόγλωσσους στην Ελλάδα».
ΕΕΠΕΚ Επιμορφωτικό πρόγραμμα: Γλωσσική Διδασκαλία και διαπολιτισμική επικοινωνία: θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις σε τάξεις με μαθητές μεταναστευτικού/προσφυγικού προφίλ
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης EasyEducation Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης  Τυπολογία Δραστηριοτήτων – Γλωσσικών Ασκήσεων στην Έκθεση: Προτάσεις και Καινοτόμες Οπτικές
Θεατρικό παιχνίδι / Παιγνιοθεραπεία
Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Παιγνιοθεραπείας
Επιστημονικό κέντρο «Αγγίζω». Υπευθ. Προγράμματος: Μ. Οικονόμου
«Σχολείο παιχνιδιού»
Ταχύρρυθμη εκπαίδευση στο Θεατρικό Παιχνίδι «Σωματικής έκφρασης – θέατρο της επινόησης»
«Τεχνικές έκφρασης στο μουσικό αυτοσχεδιασμό και στο θεατρικό παιχνίδι για άτομα με ειδικές ανάγκες»
Eπαγγελματικός Προσανατολισμός / Συμβουλευτική
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική Εφήβων και Ενηλίκων
Επαγγελματικός Προσανατολισμός με την αξιοποίηση του AristonCndidate
Πιστοποίηση Επαγγελματική Συμβουλευτική και Συμβουλευτική Καριέρας.
ΕΕΠΕΚ – Θέματα Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Mentoring
Εκπαίδευση στην Επαγγελματική Συμβουλευτική Προσανατολισμό και στη Συμβουλευτική Καριέρας από EMPLOY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
EMPLOY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΕΥΤΙΚΗ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Πανεπιστήμιο Πειραιά Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
EKΠΑ –Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων / Μικροδιδασκαλίας
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Πιστοποίηση στην «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΚΔΒΜ.ΣΔΕ,ΚΕΚ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ»
Από το Κε.Δι.Βι.Μ. EMPLOY EDY– «Η χρήση των digital & social media ως εργαλείο»
Εκπαίδευση Ενηλίκων ΑμεΑ Προγράμματα Εγγραμματισμού και Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης.
Εργασιακή προϋπηρεσία
Η εργασιακή της προϋπηρεσία αφορά ιδιωτικές και δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών ΕΑΕ, καθώς και διαφοροποιημένης μάθησης. Έχει εργαστεί με προγράμματα ΕΣΠΑ σε δημόσια σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS.Εργαζόταν ως Υπεύθυνη ειδική παιδαγωγός σε κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών δυσκολιών στην Αθήνα, καθώς και ως ειδική παιδαγωγός σε Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης Αναπτυξιακών Διαταραχών. Επίσης, έχει δουλέψει ως συνοδός ένταξης σε Γενικά Σχολεία. Έχει εργαστεί εθελοντικά στα SpecialOlympics εφαρμόζοντας ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε ενήλικες με Ν.Υ και αναπτυξιακές διαταραχές. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη, από το 2015, σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών (Κέντρο Αγωγής Παιδιού & Εφήβου «Εξέλιξη») και σε Κέντρο Διαφοροποιημένης Μάθησης στη Σπάρτη Λακωνίας
Επιστημονική παρουσία /Συγγραφικό έργο
Συμμετοχή σε Ομάδες Εργασίας σε Τάξεις Υποδοχής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Έχει δημοσιεύσει πλήθος άρθρων σε τοπικές εφημερίδες και ενημερωμένες ιστοσελίδες
Αρθρογράφος στο ενημερωτικό siteBoro.gr
Συγγραφέας εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού ειδικής αγωγής στις εκδόσεις www.my-book.gr
Ακαδημαϊκή Παρουσία
Έχει συμμετάσχει σε επιστημονικά συνέδρια ως εισηγήτρια παρουσιάζοντας μία σειρά επιστημονικών μελετών και εργασιών επικεντρωμένων στο επιστημονικό της ενδιαφέρον για τον τομέα της εκπαίδευσης, της παιδαγωγικής και της ειδικής αγωγής.
Συνέδρια
1ο Διεθνές Συνέδριο: «Σταυροδρόμι Γλωσσών και πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου» του Α.Π.Θ (Απρίλιος 2011)
Διεθνές συνέδριο: «Τέχνες και εκπαίδευση. Δημιουργικοί τρόποι εκμάθησης των γλωσσών» του Εθνικού – Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Μάιος 2011)
Διδασκαλία Διαφοροποιημένων Γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό – 9ο Πανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο Πρόληψη: Έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση των ψυχικών διαταραχών στο παιδί και στον έφηβο (Νοέμβριος 2015)
Φορέας Διοργάνωσης – Τόπος Διεξαγωγής ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΑΘΗΝΑ (Νοέμβριος 2015)
Διδασκαλία Γλωσσικών Δεξιοτήτων μέσω θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό – 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών της Εκπαίδευσης (Ιούνιος 2015)
Διαφοροποιημένο Διδακτικό Πρόγραμμα στο μάθημα της Γλώσσας σε μαθητή με δυσγραφία με στόχο την ανάπτυξη των δεξιοτήτων γραπτού λόγου – Πρόγραμμα Σπουδών -Σχολικά Εγχειρίδια: Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον (Μάρτιος 2016)
Φορέας Διοργάνωσης – Τόπος Διεξαγωγής Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος – Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδας – PIERCE (Μάρτιος 2016)
Διδακτικό Πρόγραμμα Πρόσληψης και Επεξεργασίας Γραπτού Λόγου – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Μάιος 2017)
Φορέας Διοργάνωσης – Τόπος Διεξαγωγής Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης ΕΚΕΔΥΣ – Αθήνα- Μάιος 2017
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Easy Education: Πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Οργάνωση και το Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ανήλικους εκπαιδευομένους
Κε.Δι.Βι.Μ. EMPLOY EDU ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Kοινωνικές Δραστηριότητες
Μάρτιος 2013 – μέχρι σήμερα
  • Εθελόντρια στα Παιδικά χωριά S0S Αθήνα
  • Μέλος του Συλλόγου Ειδικών Παιδαγωγών
  • Μέλος του Συνδέσμου Φιλολόγων Λακωνίας
  • Μέλος του παραρτήματος SOSPED Λακωνίας
  • Μέλος ΕΕΠΕΚ
  • Μέλος ADHD Ελλάς
  • Μέλος ΕΛΕΣΥΠ
Πτυχία / Πιστοποιητικά
Βεβαίωση Επιμόρφωσης – «Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή, την Διαφοροποίηση και την Ανάπτυξη Προγραμμάτων»
Βεβαίωση Επάρκειας – «Ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης στην χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία εξεταστικών αποτελεσμάτων του ΑΘηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης»
Βεβαίωση Παρακολούθησης – «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές»
Βεβαίωση Συμμετοχής – «Δυσλεξία και αντιμετώπιση με την μέθοδο Davis»
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης – «Ειδική Διαπαιδαγώγηση – Παρέμβαση στην Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)»
Βεβαίωση Παρακολούθησης – «1ο Διεθνές Συνέδριο Αυτισμού»
Βεβαίωση Παρακολούθησης – «Βασικό Σεμινάριο Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ»
Βεβαίωση Συμμετοχής στις ομάδες εργασίας για την αναπροσαρμογή του πλαισίου λειτουργίας των Τάξεων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση καταθέτοντας προτάσεις στο πλαίσιο της Ομάδας – «Πρόγραμμα σπουδών και εκπαιδευτικό υλικό για την Τάξη Υποδοχής σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου/Α’ Λυκείου»
Βεβαίωση Παρακολούθησης MasterClass Σεμιναρίου – «ΑΒΑ – Συνοδεία Παράλληλης Στήριξης»
Βεβαίωση Παρακολούθησης – «Επιμορφωτικό Σεμινάριο για τον έλεγχο της Σχολικής Ετοιμότητας με την δοκιμασία Α’ ΤΕΣΤ»
Βεβαίωση Επιμόρφωσης / Εξειδίκευσης – «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων»
Βεβαίωση Επάρκειας ΕΔΕΠΠΕ (Ερωτηματολόγια Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων
Βεβαίωση Επάρκειας – Ειδικό Πρόγραμμα Διδακτο-Διορθωτικής Παρέμβασης Δυσκολιών Μάθησης

Φόρμα Επικοινωνίας

Χρειάζεστε βοήθεια; Στείλτε μας το μήνυμά σας