Ιωάννα Κοκκινιά
Ειδική Παιδαγωγός
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Σεπτέμβριος 2018 – έως σήμερα | «Κέντρο Αγωγής Παιδιού & Εφήβου Εξέλιξη» , Εργασία ως εκπαιδευτικός Διαφοροποιημένης Μάθησης. |
Μάρτιος 2018 – Ιούνιος 2018 | Κίνηση Υπεράσπισης Δικαιωμάτων Προσφύγων και Μεταναστών/στριων Πάτρας, Εθελοντική Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερη ξένη γλώσσα σε τμήματα ενήλικων και ανήλικων ατόμων. |
2017 – Ιούνιος 2018 | Μέλος της εθελοντικής φοιτητικής ομάδας «Δράση Π.Τ.Δ.Ε.», μια οργάνωση ανεξάρτητου και μη κερδοσκοπικού, μη πολιτικού χαρακτήρα που τελεί υπό την υποστήριξη και την συμπαράσταση του Πανεπιστημίου Πατρών, με σκοπό την ενισχυτική διδασκαλία, τη βοήθεια στη μελέτη παιδιών και τη δημιουργική απασχόληση παιδιών
Κοινωνικό Κέντρο Πάτρας, Εθελοντική Διδασκαλία σε τμήμα A΄ Λυκείου, στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας. |
Ιανουάριος 2017- Απρίλιος 2017 | «Στέγη Plus(+) Πάτρας, Κέντρο Προσωρινής Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων και Ευάλωτων Πληθυσμιακά Ομάδων», Εθελοντική εργασία σε ομάδες δημιουργικής απασχόλησης παιδιών ηλικίας 3-10 ετών, καθώς και εθελοντική διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερη ξένη γλώσσα σε παιδιά ηλικίας 7-18 ετών. |
Σχολικό έτος 2016 – 2017 | «Πειραματικό Γυμνάσιο Πατρών/Λάγγουρα» Πρακτική άσκηση με αντικείμενο την καθημερινή παρακολούθηση των μαθημάτων της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας της Β΄ και Γ’ Γυμνασίου, καθώς και την εβδομαδιαία διδασκαλία των αντίστοιχων μαθημάτων(υπό την επίβλεψη του κ. Γεώργιου Ξυδόπουλου). |
2016 – 2017 | Κοινωνικό Κέντρο Πάτρας, Εθελοντική Διδασκαλία σε τμήμα Γ΄ Γυμνασίου, στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας. |
ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ
2013 έως 2018 |
|
2010-2013 | Απολυτήριο 3ου Γενικού Λυκείου Σπάρτης( Λίαν Καλώς, δεκαεπτά και τέσσερα δέκατα/17,4). |
Η/Υ – ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η/Υ | ECDL Profile Certificate [word processing (επεξεργασία κειμένου), spreadsheets (υπολογιστικά φύλλα), using databases (βάσεις δεδομένων), presentation (παρουσιάσεις), computer essentials (χειρισμός Η/Υ και διαχείριση αρχείων), online essentials (υπηρεσίες διαδικτύου)]. |
ΑΓΓΛΙΚΑ | Certificate of Competency in English, The University of Michigan (ECCE). Certificate of English Language Proficiency, (MSU) Michigan State University. |
ΓΑΛΛΙΚΑ | Α2 Certificat D’ ‘Εtat de connaissance des langues-Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας |
ΙΤΑΛΙΚΑ | Β1 Certificato Statale di conoscenza delle lingue- Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. |
ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ
26/10/2020 – 21/06/2021 | Πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (E-learning), «Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)», «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρητικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις». |
03/04/2021 – 04/04/2021 | Εξ αποστάσεως ( e-learning) επιμορφωτικό σεμινάριο: «Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης», «(Μη) Λογοτεχνικό Κείμενο: Συντάσσοντας το δικό μου κριτήριο αξιολόγησης στη Νεοελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία». |
27/03/2021 – 28/03/2021 | Εξ αποστάσεως ( e-learning) επιμορφωτικό σεμινάριο: «Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης», «Η πολλαπλή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στα φιλολογικά μαθήματα». |
27/02/2021 | Εξ αποστάσεως ( e-learning) επιμορφωτικό σεμινάριο: «Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης» , «Αυτισμός και Εκπαίδευση: Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού (DSM5) και Ψυχοεκπαιδευτική Παρέμβαση». |
20/02/2021 – 21/02/2021 | Εξ αποστάσεως ( e-learning) επιμορφωτικό σεμινάριο: «Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης» , «Στρατηγικές Αναγνωστικής Κατανόησης: Προωθώντας την Αναγνωστική Κατανόηση των Μαθητών στα Κείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας». |
06/02/2021 – 07/02/2021 | Εξ αποστάσεως ( e-learning) επιμορφωτικό σεμινάριο: «Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης» , «Τυπολογία Δραστηριοτήτων – Γλωσσικών Ασκήσεων στην Έκθεση: Προτάσεις και Καινοτόμες Οπτικές». |
08/07/2019 – 09/02/2020 | Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση ( MOOC ): «Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων», «Ετήσιο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης : Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση». |
08/07/2019 – 31/08/2019 | Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση ( MOOC ): «Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων», «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες – Μέρος ΙI». |
05/07/2019 – 31/07/2019 | Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση ( e-learning): «Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Easy-Education», «Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στην Οργάνωση και στο Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε Ενήλικους και Ανήλικους Εκπαιδευόμενους». |
18/03/2019 – 09/06/2019 | Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση ( e-learning): «Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ)» : «Γλωσσική διδασκαλία και διαπολιτισμική επικοινωνία: θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις σε τάξεις με μαθητές μεταναστευτικού/προσφυγικού προφίλ». |
21/1/2019 – 19 /4/2019 | Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση ( e-learning): «Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Easy-Education», «Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας». |
12/11/2018 – 7/1/2019 | Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση ( MOOC ): «Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων», «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες – Μέρος Ι». |
2/5/2018 | Πάτρα: «ΑΜΚΕ το Φωτεινό Αστέρι» Παιδί και Κρίση. |
31/3/2018 | Πάτρα: «4η Πανελλήνια Ημερίδα Αυτισμού-Πρότυπο Θεραπευτικό Κέντρο» Αυτισμός… ένα πολύτιμο δώρο. |
24/3/2018 | Πάτρα: «Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου» ΔΕΠΥ : Προβλήματα λόγου & Οργάνωση μελέτης. |
5/5/2017 | Πάτρα: «Δράση Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Πατρών» Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Ένταξη Μειονοτικών Ομάδων στη Σχολική Κοινότητα. |
2/4/2016 | Πάτρα: «Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης» Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων. |
1/4/2016 | Πάτρα: «Πανεπιστήμιο Πατρών-Τμήμα Φιλολογίας Εργαστήριο Παλαιογραφίας» Ξεφυλλίζοντας το Βυζάντιο IV/Παλαιογραφικά και Εκδοτικά Ζητήματα. |
31/5/2014 | Πάτρα: «Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου» Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. |