Μάρθα Ηλιοπούλου
Ειδική Παιδαγωγός - Υπεύθυνη Κέντρου
Εκπαιδευτική Κατάρτιση |
---|
Αριστούχος απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Τμήματος: Φιλοσοφίας–Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, Κατεύθυνση : Παιδαγωγική. Έτος εισαγωγής 2008-έτος αποφοίτησης 2012. Βαθμός πτυχίου: 8,86(Άριστα). |
Διετές Διακρατικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΙ.Π.Μ.Σ).Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου- Università degli Studi di Torino Dipartimento di Psicologia «Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για τη διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους» |
Ετήσιο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Edexcel(2012-2013) με τίτλο: «Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς» |
Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ενηλίκων (ΕΑΠ) |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων» της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, ΕΑΠ |
AMI MONTESSORI 3-6 ASSISTANTS CERTIFICATE |
Διακρίσεις / Βραβεύσεις |
---|
Υπότροφος του Ι.Κ.Υ |
Βραβείο εισαγωγής για το ακαδημαϊκό έτος 2007-08 |
Υποτροφία-Βραβείο επίδοσης για το ακαδημαϊκό έτος 2008-09 |
Υποτροφία –Βραβείο επίδοσης για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011 |
Υποτροφία – Κληροδοτήματος Παπαδάτος για το έτος 2011-2012 |
Πιστοποίηση Εργαλείων Αξιολόγησης |
---|
Γνώση εφαρμογής των εργαλείων αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών (Λογισμικό Λάμδα, Ζάχος, Πρωτόκολλο Σ. Παντελιάδου, Τεστ Α, Τεστ Ανάγνωσης Α, καθώς και στα 12 εργαλεία διερεύνησης και αξιολόγησης του ΥΠΕΠΘ) |
Πιστοποιημένη στη χορήγηση και ερμηνεία Α΄ Τεστ / Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας |
Επάρκεια στη χορήγηση και στην αξιολόγηση του Αθηνάτεστ. |
Επάρκεια στην χορήγηση και ερμηνεία της ανιχνευτικής δοκιμασίας ΠΑΙΣ. |
Επάρκεια στη χορήγηση Προγραμμάτων Σχολικής Αξιολόγησης κατά Δημητρίου. |
Πιστοποίηση στη χορήγηση του LearningStyle (Μαθησιακό Προφίλ & Τεχνικές Διαβάσματος). |
Πιστοποίηση στη χορήγηση, υποστήριξη και τη συμβουλευτική για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (AristonCandidate). |
Εκπαίδευση στο εργαλείο αξιολόγησης Λογόμετρο |
Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.
|
Πιστοποίηση σε Προγράμματα Παρέμβασης |
---|
Πιστοποιημένη στο Βασικό Σεμινάριο Γλωσσικού Προγράμματος Makaton. |
Επάρκεια στην εκμάθηση και τη χρήση του κώδικα Braille και Nemeth. |
Ετήσιο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης του τομέα Παιδαγωγικής του τμήματος Φ.Π.Ψ με θέμα : «Εφαρμογές του Συμπεριφοριστικού Μοντέλου στην Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές ανάγκες με έμφαση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές». Οκτώβριος-Ιούνιος 2012. Επιστημονική υπεύθυνη: Γενά Αγγελική, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών. |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ετήσια Επιμόρφωση Σχολικής Ψυχολογίας |
Πιστοποίηση στην εφαρμογή των ακόλουθων μεθόδων και τεχνικών (TEACCH, PECS, Κοινωνικές ιστορίες/SocialStories, ComicStrip, CARS ). |
Κάτοχος του τίτλου ΘΕΚΟ Advanced που αφορά την αντιμετώπιση παιδιών με ΕΕΑ στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και στο σπίτι από την εταιρεία Προσέγγιση. |
ΠιστοποίησηστημέθοδοPivotal Response Training Level 1 |
Πιστοποίηση στην υλοποίηση Παράλληλης Στήριξης με την εκπαίδευση ABA –Συνοδεία Παράλληλης Στήριξης. |
Ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης Σχολικής Ψυχολογίας /Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
Παιδαγωγική & Διδακτικές Προσεγγίσεις – Πρακτικές στις Επιστήμες της Αγωγής & Εκπαίδευσης/Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία |
---|
Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. |
Τετράμηνο Επιμορφωτικό e-learningμε θέμα: «Εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες.» (Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης) Οκτώβριος –Δεκέμβριος 2011 κύκλος σεμιναρίων (Α.Ι.Ε): «Ο δυσλεκτικός μαθητής: πρακτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς και γονείς», «Σχεδιασμός και παραγωγή εκπαιδευτικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες», «Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες», «Η οικογένεια του δυσλεκτικού μαθητή: προσέγγιση μέσα από το παιχνίδι ρόλων». |
Εκπαίδευση από το AegeanCollegeγια τον Γραπτό Λόγο. «Γραπτός Λόγος- Ελλείμματα Μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες –Δυσλεξία» |
Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στη Β’ βάθμια Εκπαίδευση / Μεθοδολογία Μαυροειδή. |
Αρχικό Σεμινάριο εκπαίδευσης στην Μέθοδο Davis |
Πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα-Καισαριανής. Πολυγλωσσία και υπηρεσίες παιδιών και εφήβων: Θέματα διαφοροδιάγνωσης και παρέμβασης – Κλινικές πρακτικές |
ΕΚΠΑ – Τομέας Παιδαγωγικής «Η Δυσλεξία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» |
«Η μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο – Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις του γλωσσικού μαθήματος – Παραγωγή του διδακτικού υλικού». ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ. |
Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας – Δυσλεξία και Σχολείο. |
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης – Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής |
ΕΕΠΕΚ – Αξιολόγηση Μαθητή |
ΕΕΠΕΚ –Ειδική αγωγή και εκπαίδευση |
Eπαίδευση στην παρέμβαση Φιλολογικών Μαθημάτων για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες |
diptyxo Academy έ: «ΠΩΣ ΕΝΤΑΣΣΩ ΤΗ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΤΑΞΗ» |
Πολυχώρος Εκπαίδευσης The MindMap School «Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες» |
Εκπαίδευση και πιστοποίηση στο σταθμισμένο εργαλείο MathPro-S Test |
«Ειδικό Πρόγραμμα Διδακτό-Διορθωτικής Παρέμβασης Δυσκολιών Μάθησης βασισμένο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης» |
Επιμορφωτικό σεμινάριο: «(ΜΗ) Λογοτεχνικό Κείμενο: Συντάσσοντας το δικό μου κριτήριο αξιολόγησης στη νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία» |
Σεμινάριο: «Αξιοποίηση της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας για Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα |
«Η Διδασκαλία της Ορθογραφίας και της Γραμματικής, με την Εικονογραφική /Γλωσσολογική Μέθοδο Μαυρομμάτη Δώρας σε Μαθητές με Δυσλεξία», ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ ΔΩΡΑΣ |
«Η Διδασκαλία της Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής σε παιδιά με Δυσλεξία», ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ ΔΩΡΑΣ |
Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες / Νοητική υστέρηση |
---|
Πιστοποίηση από το AegeanCollege, «Παιδαγωγική της ένταξης –Ενταξιακή εκπαίδευση-φοίτηση μαθητών με Ν.Κ. – Προγράμματα Παρέμβασης» |
Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής Μαργαρίτα. «Καλές πρακτικές στις υπηρεσίες κατάρτισης και συμβουλευτικής για τα άτομα με νοητική υστέρηση» |
ΕΕΠΕΚ «Ενταξιακές Προσεγγίσεις παιδιών με ειδικές ανάγκες» |
Αξιολόγηση της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας για Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρία και Πράξη από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης: Η πολλαπλή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στα φιλολογικά μαθήματα |
ΔΕΠ-Υ |
---|
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης: Ειδική Διαπαιδαγώγηση – Παρέμβαση στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας / Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Επιστημονικό σεμινάριο από το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου |
Αισθητηριακή Ολοκλήρωση σε παιδιά με ΔΕΠΥ και ΔΑΦ |
Πιστοποιητικό στην: «Ανίχνευση Διάγνωση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)» από τη ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ Α´ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΙΥ ΑΘΗΝΩΝ |
Μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα ΔΕΠΥ |
Μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα : «Ανίχνευση, Διάγνωση κσι Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας» |
Επάρκεια «ΕΔΕΠΠΕ», Ερωτηματολόγια Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων |
Αυτισμός / Αναπτυξιακές Διαταραχές |
---|
Πιστοποίηση εκπαίδευσης από την Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγιεινής & Νευροψυχιατρικής του παιδιού «Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού: Σύγχρονες προσεγγίσεις –Τεκμηριωμένη πρακτική» |
GenevaCentreforAutism |
E-learning course: Asperger- Primary Junior |
E-learning courses Functions of Behavior |
CommunicationStrengthsandChallenges |
UnderstandingSensoryNeeds |
Understanding Social Challenges in Children and Adolescents |
LearningStyles |
UsingVisualSupports |
UnderstandingStressand ASD |
Paying Attention to Transitions and Transition Planning |
PromotingIndependenceforCommunityInclusion |
Οκτώβριος 2012: «Τα κέντρα Ειδικής αγωγής στην Ελλάδα»(Α.Ι.Ε) |
Νοέμβριος 2012: «Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με την υποστήριξη των τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας» ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ |
Διδασκαλία γλωσσικών δεξιοτήτων με την μέθοδο του θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό |
Κε.Δι.Βι.Μ. EMPLOY EDY «Καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση: Νευροεκπαίδευση και STEM» |
Εκπαίδευση: «ΕΔΑΛΦΑ- Εργαλείο Διεπιστημονικής Ομάδας για την Αξιολόγηση του Επιπέδου Λειτουργικότητας Παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού» |
Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας «Βασική Εκπαίδευση στην Εντατική Αλληλεπίδραση» |
BRICK-BY-BRICK PROGRAMME, ARC(AUTISM RESEARCH CENTRE,CAMBRIDGE UNIVERSITY) |
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία |
---|
Έχει λάβει εκπαίδευση στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαχείριση Σχολικής Τάξης» και στη Διαφοροποιημένη διδασκαλία με υπεύθυνη τις κ. Παντελιάδου και Παππά. |
Πιστοποιήθηκε στη Διαφοροποιημένη διδασκαλία και τις στρατηγικές παρέμβασης από το ΕΕΠΕΚ. |
Έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στις αρχές της Διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. |
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή, τη Διαφοροποίηση και την Ανάπτυξη Προγραμμάτων. |
Από το ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΥΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ: «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: αρχές και εφαρμογές» |
Διδακτική της ελληνικής γλώσσας |
---|
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας «Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής σε αλλόγλωσσους στην Ελλάδα». |
ΕΕΠΕΚ Επιμορφωτικό πρόγραμμα: Γλωσσική Διδασκαλία και διαπολιτισμική επικοινωνία: θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις σε τάξεις με μαθητές μεταναστευτικού/προσφυγικού προφίλ |
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης EasyEducation Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας |
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Τυπολογία Δραστηριοτήτων – Γλωσσικών Ασκήσεων στην Έκθεση: Προτάσεις και Καινοτόμες Οπτικές |
Θεατρικό παιχνίδι / Παιγνιοθεραπεία |
---|
Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Παιγνιοθεραπείας |
Επιστημονικό κέντρο «Αγγίζω». Υπευθ. Προγράμματος: Μ. Οικονόμου |
«Σχολείο παιχνιδιού» |
Ταχύρρυθμη εκπαίδευση στο Θεατρικό Παιχνίδι «Σωματικής έκφρασης – θέατρο της επινόησης» |
«Τεχνικές έκφρασης στο μουσικό αυτοσχεδιασμό και στο θεατρικό παιχνίδι για άτομα με ειδικές ανάγκες» |
Eπαγγελματικός Προσανατολισμός / Συμβουλευτική |
---|
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική Εφήβων και Ενηλίκων |
Επαγγελματικός Προσανατολισμός με την αξιοποίηση του AristonCndidate |
Πιστοποίηση Επαγγελματική Συμβουλευτική και Συμβουλευτική Καριέρας. |
ΕΕΠΕΚ – Θέματα Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Mentoring |
Εκπαίδευση στην Επαγγελματική Συμβουλευτική Προσανατολισμό και στη Συμβουλευτική Καριέρας από EMPLOY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
EMPLOY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΕΥΤΙΚΗ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ CERTIFIED ADVISOR COUNSELOR(CE.A.C), EMPLOY EDU |
Εκπαίδευση Ενηλίκων |
---|
Πανεπιστήμιο Πειραιά Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων |
EKΠΑ –Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων / Μικροδιδασκαλίας |
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ |
Από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Πιστοποίηση στην «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΚΔΒΜ.ΣΔΕ,ΚΕΚ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ» |
Από το Κε.Δι.Βι.Μ. EMPLOY EDY– «Η χρήση των digital & social media ως εργαλείο» |
Εκπαίδευση Ενηλίκων ΑμεΑ Προγράμματα Εγγραμματισμού και Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης. |
Εργασιακή προϋπηρεσία |
---|
Η εργασιακή της προϋπηρεσία αφορά ιδιωτικές και δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών ΕΑΕ, καθώς και διαφοροποιημένης μάθησης. Έχει εργαστεί με προγράμματα ΕΣΠΑ σε δημόσια σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS.Εργαζόταν ως Υπεύθυνη ειδική παιδαγωγός σε κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών δυσκολιών στην Αθήνα, καθώς και ως ειδική παιδαγωγός σε Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης Αναπτυξιακών Διαταραχών. Επίσης, έχει δουλέψει ως συνοδός ένταξης σε Γενικά Σχολεία. Έχει εργαστεί εθελοντικά στα SpecialOlympics εφαρμόζοντας ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε ενήλικες με Ν.Υ και αναπτυξιακές διαταραχές. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη, από το 2015, σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών (Κέντρο Αγωγής Παιδιού & Εφήβου «Εξέλιξη») και σε Κέντρο Διαφοροποιημένης Μάθησης στη Σπάρτη Λακωνίας |
Επιστημονική παρουσία /Συγγραφικό έργο |
---|
Συμμετοχή σε Ομάδες Εργασίας σε Τάξεις Υποδοχής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Έχει δημοσιεύσει πλήθος άρθρων σε τοπικές εφημερίδες και ενημερωμένες ιστοσελίδες |
Αρθρογράφος στο ενημερωτικό siteBoro.gr |
Συγγραφέας εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού ειδικής αγωγής στις εκδόσεις www.my-book.gr |
Ακαδημαϊκή Παρουσία |
---|
Έχει συμμετάσχει σε επιστημονικά συνέδρια ως εισηγήτρια παρουσιάζοντας μία σειρά επιστημονικών μελετών και εργασιών επικεντρωμένων στο επιστημονικό της ενδιαφέρον για τον τομέα της εκπαίδευσης, της παιδαγωγικής και της ειδικής αγωγής. |
Συνέδρια |
---|
1ο Διεθνές Συνέδριο: «Σταυροδρόμι Γλωσσών και πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου» του Α.Π.Θ (Απρίλιος 2011) |
Διεθνές συνέδριο: «Τέχνες και εκπαίδευση. Δημιουργικοί τρόποι εκμάθησης των γλωσσών» του Εθνικού – Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Μάιος 2011) |
Διδασκαλία Διαφοροποιημένων Γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό – 9ο Πανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο Πρόληψη: Έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση των ψυχικών διαταραχών στο παιδί και στον έφηβο (Νοέμβριος 2015) |
Φορέας Διοργάνωσης – Τόπος Διεξαγωγής ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΑΘΗΝΑ (Νοέμβριος 2015) |
Διδασκαλία Γλωσσικών Δεξιοτήτων μέσω θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό – 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών της Εκπαίδευσης (Ιούνιος 2015) |
Διαφοροποιημένο Διδακτικό Πρόγραμμα στο μάθημα της Γλώσσας σε μαθητή με δυσγραφία με στόχο την ανάπτυξη των δεξιοτήτων γραπτού λόγου – Πρόγραμμα Σπουδών -Σχολικά Εγχειρίδια: Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον (Μάρτιος 2016) |
Φορέας Διοργάνωσης – Τόπος Διεξαγωγής Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος – Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδας – PIERCE (Μάρτιος 2016) |
Διδακτικό Πρόγραμμα Πρόσληψης και Επεξεργασίας Γραπτού Λόγου – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Μάιος 2017) |
Φορέας Διοργάνωσης – Τόπος Διεξαγωγής Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης ΕΚΕΔΥΣ – Αθήνα- Μάιος 2017 |
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Easy Education: Πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Οργάνωση και το Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ανήλικους εκπαιδευομένους |
Κε.Δι.Βι.Μ. EMPLOY EDU ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ |
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας «Από το παιδί στον ενήλικα», Παρουσίαση εργασίας με τίτλο «Πρόγραμμα Παραγωγής Προφορικού Λόγου»,ΕΕΜ ΔΕΠΥ ,(ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023) |
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα»: Εισηγήτρια με τίτλο Εισήγησης «Μαθαίνω να γράφω σωστά- Εξειδικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης στη δυσγραφία», Ε.Κ.Ε.ΔΙ.Σ.Υ. , (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2024) |
Επιμορφώτρια σε σεμινάριο 2 ωρών σε γονείς και εκπαιδευτικούς στο 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης με θέμα: «Πως μπορούμε να ανιχνεύσουμε τις δυσκολίες στην προσχολική ηλικία», 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟ «ΕΞΕΛΙΞΗ», (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2024) |
1ο Διαθεματικό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής, Συμμετοχή με εργασίες «Μαθησιακή ετοιμότητα γυμνάσιου» και «Πρώιμη παρέμβαση στα νήπια», (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2024) |
Επιμορφώτρια σε δράση για τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου -Λ.Τ. Καλλιάνων Κορινθίας με θέμα «Διαχείριση Σχολικής Τάξης: Μαθαίνω να διαχειρίζομαι καθε πρόκληση στο σχολικό περιβάλλον», ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΑΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, (ΜΑΡΤΙΟΣ 2024) |
2ο Πανελλήνιο Υβριδικό Συνέδριο Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Οικογένεια- Σχολείο- Ενηλικίωση- Κοινότητα: Εισήγηση με θέμα «Τομείς ετοιμότητας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες»,ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, (ΜΑΡΤΙΟΣ 2024) |
Υποστηρικτής της «Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024», ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ saferinternet4kids.gr, (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024) |
Επιμορφώτρια σε δυο βιωματικές δράσεις : «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ: Μαθαίνω να αποδέχομαι το Διαφορετικό», «ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ: Μαθαίνω να δουλεύω μαζί με τους άλλους», ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ ΚΑΛΛΙΑΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024) |
Kοινωνικές Δραστηριότητες | |
---|---|
Μάρτιος 2013 – μέχρι σήμερα |
|
Xerox Scan_23082022143519
Πρώιμη Παρέμβαση | |
---|---|
Hanen |
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ | ||
---|---|---|
Κέντρο Δυσλεξίας Μαυρομμάτη Δώρα | Βεβαίωση παρακολούθησης, Η διδασκαλία της Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής σε παιδιά με Δυσλεξία | 27/11/2022 |
Στρατηγικές Αναπτυξιακής και εφηβικής υγείας | Σχολικό περιβάλλον και εκπαίδευση | 8/04/2022 |
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Haνen ‘’TEACHER TALK: Διεθνώς πιστοποιημένο πρόγραμμα Hanen επάγγελμα πρώτης παιδικής ηλικίας | 2021-2022 |
The Hanen program | Encouraging language development in Early childhood setting Let language lead the way to literacy Fostering peer interaction in Early childhood settingw | 31/01/2022 |
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας | Από το παιδί στον ενήλικα | 29,30 Σεπτεμβρίου & 1 Οκτωβρίου 2023 |
Ι.Α.Κ.Ε | 9ΟΥ Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα: ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΙιαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. | 26 έως 28 Μαΐου 2023 |
Εθνικό Και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Solution- Focused Brief Therapy : Πρακτικές Εφαρμογές στην επαγγελματική ανάπτυξη και την επίλυση προβλημάτων στη συμβουλευτική σταδιοδρομίας | 2022-2023 |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | ||
---|---|---|
«Γλώσσα και Μάθηση: Αξιολόγηση και Παρέμβαση/ Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας(Πλάση)», ΙΕΕΛ | ||
«RAVEN’S EDUCATIONAL, Έγχρωμες προοδευτικές μήτρες και Κλίμακες λεξιλογίου Crichton», ΜΟΤΙΒΟ Α.Ε. | ||
Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με Προβλήματα Συμπεριφοράς «Επάρκεια Χορήγησης ‘Α.Κ.Ο.Α. 5-7’» |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΟΝΕΩΝ | ||
---|---|---|
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: «Θετική Διαπαιδαγώγηση για τα μικρά παιδιά: Ένα Ταξίδι 5 Εβδομάδων», ATTACHMENT PARENTING HELLAS | ||
Πιστοποίηση στην μέθοδο του «Αποτελεσματικού Γονέα» | ||
Πιστοποίηση στο πρόγραμμα «Υπέροχα Νήπια» | ||
«ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(ΑΣΥΓΧΡΟΝΟ), MONTESSORI EDUCARE | ||
“TEACHING PARENTING THE POSITIVE DISCIPLINE WAY” “POSITIVE DISCIPLINE PARENT EDUCATOR”, POSITIVE DISCIPLINE ASSOCIATION |