Γιατί τα Καλοκαιρινά ομαδικά Προγράμματα είναι σημαντικά ?

Τα παιδιά ανυπομονούν για τις καλοκαιρινές διακοπές καθώς νοηματοδοτούνται γι’ αυτά ως ένα διάλειμμα από την εκπαίδευση και το σχολείο. Στην πραγματικότητα, αυτό το διάλειμμα είναι μια σημαντική ευκαιρία για το παιδί ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ για να αποφευχθεί η μαθησιακή απώλεια.

Ποια είναι τα αποτελέσματα της έρευνας  που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Harvard;

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Harvard και που επιβεβαιώνεται και από παλιότερα δεδομένα, οι μαθητές βιώνουν σημαντική μαθησιακή απώλεια όταν δε συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Σκέψου το αναπτυσσόμενό μας μυαλό σαν έναν μυ. Εάν το παιδί σταματήσει να το χρησιμοποιεί, τότε μπορεί να το χάσει. Στην πραγματικότητα, χωρίς τακτική επαφή με βιβλία και μαθησιακές δραστηριότητες, τα παιδιά μπορεί να χάσουν σημαντικές μαθησιακές ικανότητες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

  • Ο μέσος όρος σχολικής επίδοσης στην επόμενη σχολική χρονιά βρίσκεται ένα μήνα πριν από αυτόν που είχε διαμορφωθεί την Άνοιξη!
  • Τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα χάνουν δύο με τρεις μήνες διαβάσματος.
  • Εννέα στις δέκα δασκάλες ξοδεύουν τουλάχιστον τρεις εβδομάδες επαναλήψεων στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

Ποιοι είναι οι στόχοι των καλοκαιρινών προγραμμάτων;

Η συμμετοχή στα καλοκαιρινά προγράμματα μπορεί να βοηθήσει το παιδί να ενισχύσει τις κριτικές δεξιότητες μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες, παιχνίδια και μάθηση με ασφαλή τρόπο και βασικό στόχο τη σχολική αλλά και προσωπική επιτυχία.

Σκοπός μας είναι να γεφυρώσουμε αυτό το μαθησιακό χάσμα επιτεύγματος που παρατηρείται στα παιδιά, μέσα από τα δομημένα καλοκαιρινά προγράμματα που έχουν θετική επίδραση τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο κοινωνικό συναισθηματικό κομμάτι του παιδιού. Έτσι, είναι περισσότερο πιθανό τα παιδιά να μείνουν εστιασμένα και δεσμευμένα χωρίς να δημιουργούν προβλήματα γιατί διοχέτευαν σωστά την ενέργειά τους.

 

Ας μην αφήσουμε το καλοκαίρι να χαθεί !!

Μη σταματάτε να μαθαίνετε, η εποχή δεν έχει σημασία!!!

Ποια είναι τα καλοκαιρινά προγράμματα του κέντρου Εξέλιξη;

Τα καλοκαιρινά ομαδικά προγράμματά μας είναι τα εξής:

  • ΄΄Η Κυρία Γραμματικούλα΄΄ (για παιδιά από Β’ Δημοτικού)
  • Τετάρτη – Παρασκευή 12:00-13:00
  • Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης

Περιλαμβάνονται:

– δεξιότητες ορθογραφικής ικανότητας,

– γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με διαφοροποιημένο υλικό,

– εικονογραφημένη μέθοδος,

– μουσική,

– ορθογραφία.

 

  • ‘’Διαβάζω με δυνατή φωνή’’ (για παιδιά Α΄ Δημοτικού)
  • Δευτέρα- Τετάρτη 11:00-12:00
  • Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές

Περιλαμβάνονται:

– ενίσχυση αναγνωστικής ικανότητας,

– βελτίωση αναγνωστικής ευχέρειας σε επίπεδο λέξεων, προτάσεων και κειμένου,

– μέθοδος Μαυρομμάτη.

 

  • ‘’Στον δρόμο για την πρώτη’’ (για παιδιά Νηπιαγωγείου)
  • Τρίτη- Πέμπτη 12:00-13:00 & 16:00-17:00
  • Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές

Περιλαμβάνονται με βάση τα αποτελέσματα των Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας (Α’ ΤΕΣΤ),

– χορήγηση και ερμηνεία Α’ τεστ αξιολόγησης,

– εξειδικευμένο υλικό υποστήριξης & παρέμβασης,

– φωνολογική ενημερότητα,

– πρώτη γραφή και ανάγνωση,

– σχολική προετοιμασία με προγραφικές και προμαθηματικές έννοιες,

– πρόγραμμα Προετοιμάζομαι για το σχολείο.

 

  • «Μαθηματικά Εν Δράσει»: (για παιδιά από Β’ Δημοτικού)
  • Δευτέρα 12-1, Πέμπτη 1-2
  • Υπεύθυνοι: Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης, Ειδικοί Παιδαγωγοί.

Περιλαμβάνονται:

– κατάκτηση μαθηματικών εννοιών-πράξεων-επίλυση προβλημάτων,

– παιχνίδια προπαίδειας,

– εξειδικευμένο υλικό με τη μέθοδο Καραγιαννάκη.

 

  • «Αρχαία Ελληνικά Αλλιώς»: (για παιδιά από ΣΤ’ Δημοτικού)
  • Τρίτη – Πέμπτη 11:00-12:00
  • Υπεύθυνοι: Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής (ΕΑΕ)

Περιλαμβάνονται:

– γνωριμία με τονισμό, πνεύματα και φθόγγους,

– εισαγωγικό πρόγραμμα Αρχαίων Ελληνικών, εξειδικευμένο και για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες.

 

  • «Κοινωνικό-συναισθηματική Ανάπτυξης»: (για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας )
  • Τρίτη και Πέμπτη: 11:00-12:00 & 15:00-16:00
  • Υπεύθυνοι: Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγοι

Περιλαμβάνονται:

– ενίσχυση αυτοπεποίθησης,

– βελτίωση επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

 

Τι είναι η Κοινωνική Λέσχη;

  • «Κοινωνική Λέσχη»: (για παιδιά ΔΑΦ)
  • Τρίτη: 10:00-11:00
  • Υπεύθυνοι: Ψυχολόγοι

Περιεχόμενο: Η Κοινωνική Λέσχη δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά με ΔΑΦ και νοητική υστέρηση να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν κοινωνικές σχέσεις (δεξιότητες φιλίας, διαχείριση διαφωνιών) και να  εμπλουτίσουν τα ενδιαφέροντά τους. Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τα παιδιά να μάθουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, τη διαχείριση χρημάτων, τη διαχείριση απρόοπτων καταστάσεων, την οργάνωση του χρόνου και τη γενικότερη αυτονόμησή τους στην καθημερινή ζωή (super market,καφετέρια,μαγαζιά)

Ποιος είναι ο σκοπός του ομαδικού προγράμματος Messy Play;

  • «Messy Play»: (για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας)

Παρασκευή: 11:00-12:00

Υπεύθυνοι: Ψυχολόγοι

Περιεχόμενο:  Το ομαδικό πρόγραμμα “Messy Play” έρχεται για να προσφέρει χαρά αλλά και να εξελίξει τις αισθήσεις των παιδιών!

Για παιδιά με:

– ΔΕΠ-Υ

– Αυτισμό

– Μαθησιακές Δυσκολίες

– Άγχος

Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση