Γιατί τα Καλοκαιρινά ομαδικά Προγράμματα είναι σημαντικά ?

Γιατί τα Καλοκαιρινά ομαδικά Προγράμματα είναι σημαντικά ?

Τα παιδιά ανυπομονούν για τις καλοκαιρινές διακοπές καθώς νοηματοδοτούνταιγι αυτά ως ένα διάλειμμα από την εκπαίδευση και το σχολείο. Στην πραγματικότητα αυτό το διάλειμμα είναι μια σημαντική ευκαιρία για το παιδί ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ για να αποφευχθείη μαθησιακή απώλεια.Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Harvard και που επιβεβαιώνεται και από παλιότερα δεδομένα οι μαθητές βιώνουν σημαντική μαθησιακή απώλεια όταν δεν συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Σκέψου το αναπτυσσόμενο μας μυαλό σαν έναν μυ. Εάν το παιδί σταματήσει να το χρησιμοποιεί τότε μπορεί να το χάσει.Στην πραγματικότητα χωρίς τακτική επαφή με βιβλία και μαθησιακές δραστηριότητες τα παιδιά μπορεί να χάσουν σημαντικές μαθησιακές ικανότητες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

  • ο μέσος όρος σχολικής επίδοσης στην επόμενη σχολική χρονιά βρίσκεται ένα μήνα πριν από αυτόν που είχε διαμορφωθεί την Άνοιξη!
  • Ενώ τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα χάνουν δύο με τρείς μήνες διαβάσματος.
  • Εννέα στις δέκα δασκάλες ξοδεύουν τουλάχιστον τρεις εβδομάδες επαναλήψεων στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

Η συμμετοχή στα καλοκαιρινά προγράμματα μπορεί να βοηθήσει το παιδί να ενισχύσει τις κριτικές δεξιότητες μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες, παιχνίδια και μάθηση με ασφαλή τρόπο με στόχο την σχολική αλλά και προσωπική επιτυχία.

Σκοπός μας είναι να γεφυρώσουμε αυτό το μαθησιακό χάσμα επιτεύγματος που παρατηρείται στα παιδιά, μέσα από τα δομημένα καλοκαιρινά προγράμματαπου έχουν θετική επίδραση τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο κοινωνικό συναισθηματικό κομμάτι του παιδιού. Έτσι είναι περισσότερο πιθανό τα παιδιά να μείνουν εστιασμένα και δεσμευμένα χωρίς να δημιουργούν προβλήματα γιατί διοχέτευαν σωστά την ενέργειά τους.

Ας μην αφήσουμε το καλοκαίρι να χαθεί !!!

Μην σταματάτε να μαθαίνετε, η εποχή δεν έχει σημασία!!!

Τα ομαδικά προγράμματα που θα δημιουργήσουν είναι τα εξής:

  • ΄΄Η Κυρία Γραμματικούλα΄΄ (για παιδιά από Β’ Δημοτικού)

Υπεύθυνοι: Ειδικοί παιδαγωγοί.

(Δεξιότητες ορθογραφικής ικανότητας, γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με διαφοροποιημένο υλικό. Εικονογραφημένη μέθοδος και ,Μουσική φωτογραφία).

 

  • ‘’Διαβάζω με δυνατή φωνή’’ (για παιδιά Α΄ Δημοτικού)

Υπεύθυνοι: Ειδικοί παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.

(Ενίσχυση Αναγνωστικής Ικανότητας, βελτίωση αναγνωστικής ευχέρειας σε επίπεδο λέξεων προτάσεων και κειμένου. Μέθοδος Μαυρομάτη).

 

  • ‘’Στο δρόμο για την πρώτη’’ (για παιδιά Νηπιαγωγείου)

Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές

(Με βάση τα αποτελέσματα των Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας(Α’ ΤΕΣΤ) Φωνολογική Ενημερότητα, Πρώτη Γραφή και Ανάγνωση. Σχολική προετοιμασία με προγραφικές και προμαθηματικές έννοιες. Προετοιμάζομαι για το Σχολείο).

 

  • ‘’Είμαι διαφορετικός, είμαι ο εαυτός μου’’ (για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας)

Υπεύθυνοι: Κοινωνικοί λειτουργοί, Ψυχολόγοι

( Προαγωγή Κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής αλληλεγγύης. Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων, Ενσυναίσθηση. Ανοχή στο διαφορετικό και ισότητα).

Στοιχεία επικοινωνίας για περισσότερες πληροφορίες:

ΚΕΝΤΡΙΚΟ: ΛΕΩΝΙΔΟΥ 1, ΣΠΑΡΤΗ /2731081050 / ΚΙΝΗΤΟ: 6978733472 

ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: ΛΕΩΝΙΔΟΥ 40, ΣΠΑΡΤΗ/ 2731082009

ΜΟΛΑΟΙ: ΠΛΗΣΙΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ / 2732023421

www.kentro-exelixi.gr / fb: Κέντρο Αγωγής Παιδιού & Εφήβου Εξέλιξη

instagram: kentro_exelixi

 

 

Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση